maanantai 13. kesäkuuta 2011

Blogin päivittäminen on taas hiljentynyt hetkeksi

Kuten olette varmaan huomanneet, blogiini ei ole juuri tullut uusia postauksia vähään aikaan, jollei tapahtumien mainostelua lasketa mukaan. Aloitin helmikuussa uuden määräaikaisen työn, mikä on vienyt aimo osan ajastani. Työskentelen nykyisin Ylen iltauutisissa apulaisohjaajana ja olen viihtynyt siellä erittäin hyvin. Työpäiväni ovat 9-11 tuntiin päivässä, ja työpäiviä voi olla 1-6 viikossa. Vapaapäivät menevätkin usein lepäilyyn, kavereiden treffaamiseen ja leffojen katsomiseen.

Päätyöni lisäksi olen pitänyt muutamia luentoja Bollywood-elokuvista. Viimeksi Tanssielokuva Loikka -festivaalilla. Tällä viikolla olen menossa pitämään lyhyen puheen aiheesta Helsingin Pörssiklubin kevätjuhliin. Hyvin mielenkiintoinen keikka, koska olen "joutunut" tutkimaan intialaisen elokuvan poliittisia ja alamaailmaan sijoittuvia suhteita ja ylipäänsä intialaisen elokuvan liikevaihtoa. Hyvin mielenkiintoista.

Tämän hetkisen päätyöni ja luentojen lisäksi, olen suunnittelemassa myös tanssilyhytelokuvaa. Huomenna palaveroin elokuvastani potentiaalisesti kiinnostuneen koreografin kanssa.

Viime vuoden koettelemuksen jälkeen (olin huonossa työpaikassa, jossa minua ja taitojani väheksyttiin, mikä johti jatkuvaan sairastelukierteeseen ja lopulta hermoromahdukseen), olen kiitollinen kaikista tänä vuonna tulleista positiivisista asioista, jotka ovat vyörymällä tulleet eteeni.

Palatessani bloggaamiseen, tarkoitukseni on jatkaa bloggaamista entistä ahkerammin, uusin suunnitelmin ja muutoksin. Aion jatkossa kirjoitella myös elokuvista  ja tekijöistä. Bollywood-elokuvien katsominen on jäänyt hävyttömän vähälle, mihin on tultava muutos. Hyllyssä on tällä hetkellä lukuisia ystäviltä lainattuja, katsomattomia Bollywood-elokuvia. Muka on ollut niin kiire, ettei ole kerennyt niitä katsomaan. Aion kuitenkin jatkossa jatkaa tapahtumien mainostamisesta. Mielestäni mainostaminen on yksi tämän blogin tärkeimmistä elementeistä, koska miten muuten lukijat saisivat tietää tulevista tapahtumista, Bollywood-tanssikursseista ym. No, itse ottamalla selvää, mutta se vaatii paljon työtä. ;) Olen myös kiitollinen kaikista kommenteista blogissani ja erityisen onnellinen, kun joku lukijoistani vinkkaa jostain Intiaan tai Bollywoodiin liittyvästä tapahtumasta, uutisesta tai muuten vain haluaa ilahduttaa päivääni. :)

Tässä teille yksi hoteimmista tämän hetkisistä item girl biiseistä. Varoituksen sana on kuitenkin paikoillaan. Itselläni kappale jumittui pahimmillaan neljäksi päiväksi päähän. Pahimman luokan korvamato siis kyseessä. ;) Kappale (Sheila ki Jawani) on Farah Khanin Tees Maar Khan -elokuvasta. Must see -elokuva, oli kuinka huono tahansa. Pidän hänen kahdesta edellisestä ohjaustyöstä, Main Hoon Na ja Om Shanti Om -elokuvista.
 



Näemmä videoon ei tullut tekstitykset mukaan. Täältä näette videon tekstitysten kera, kunhan muistatte painaa cc -napin päälle.

Ei kommentteja: